Ο ειδικος στο ηλεκτρονικο καταστημα

κολυμπα στα βαθειά
Βέλτιστες πρακτικές σχεδίασης για Mobile Site
Αξιολόγηση Χρήστη: / 1
ΧείριστοΆριστο 

Η Google και η AnswerLab πραγματοποίησαν πρόσφατα μια έρευνα στην οποία εξέτασαν πως ένα εύρος χρηστών αλληλοεπιδρούν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία mobile sites. Στόχος τους: Να δημιουργήσουμε τις καλύτερες πρακτικές σχεδιασμού για mobile site.

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκάλυψαν 25 αρχές για τον σχεδιασμό mobile friendly sites, ομαδοποιημένες σε 5 κατηγορίες:

Α Κεντρικη σελιδα και πλοηγηση στο site

Β  Αναζητηση site

Γ Εμποριο και συναλλαγες

Δ Φορμα εισοδου

Ε Χρηστικοτητα και μορφη

mobile firendly site

 

Σας παρουσιάζουμε από αυτή τη μελέτη σήμερα την πρώτη κατηγορία:

Α. Κεντρική σελίδα και πλοήγηση στο site

Μια αρχική σελίδα σε desktop συσκευή συχνά χρησιμεύει ως σελίδα υποδοχής, κέντρο μηνυμάτων αλλά και ως διαφημιστικός χώρος δηλαδή όλα σε ένα. 'Ομως η αρχική σελίδα για κινητά θα πρέπει να εστιάζει στη σύνδεση των χρηστών με το περιεχόμενο που αναζητούν. Σε αυτήν την ενότητα, διερευνάμε τις αρχές για την οικοδόμηση μιας αρχικής σελίδας κινητής τηλεφωνίας, η οποία δίνει στους χρήστες ό, τι χρειάζονται, γρήγορα.

Όταν μιλάτε στον πελάτη σας, επικοινωνήστε με τις παρακάτω αρχές πλοήγησης για να εξασφαλίσετε μια ευχάριστη εμπειρία στο χρήστη.

1. Κρατήστε τις κλήσεις προς δράση (call for action) μπροστά και στο κέντρο

Keep calls-to-action front and center

Τοποθετήστε τα κουμπιά δράσης στο πιο εμφανές σημείο του ιστότοπου.
Είναι πολύ εύκολο για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων να χάσουν τα στοιχεία του μενού, οπότε θα πρέπει πάντα να τοποθετείτε τα κουμπιά δράσης, εκεί όπου οι χρήστες σίγουρα θα τα δουν. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη έκαναν μικρότερο χρόνο να ολοκληρώσουν εργασίες σε ιστότοπους που εμφάνιζαν ξεκάθαρα τις βασικές κλήσεις προς δράση στο κυρίως σώμα του ιστότοπου, με τις δευτερεύουσες εργασίες διαθέσιμες μέσω μενού ή κάτω από καποιο αναπτυσώμενο μενου. Τα κουμπιά δράσης σας πιθανότατα θα πρέπει να είναι διαφορετικα από αυτά σε οθόνη desktop υπολογιστή.

 

 2. Κρατήστε τα μενού μικρά και διακριτικά

Keep menus short and sweet

Ένα συντομότερο μενού με ξεχωριστές κατηγορίες είναι ευκολότερο στην πλοήγηση για τους χρήστες κινητών απ ότι ενα μακροσκελές μενου με εικόνες και πολλα στοιχεία που απαιτεί scroll.
Ένα εκτεn;ew μενού μπορεί να λειτουργήσει καλά στην έκδοση για οθόνη υπολογιστή, αλλά οι χρήστες κινητών δεν θα έχουν την υπομονή να μετακινηθούν σε μια μακρά λίστα επιλογών για να βρουν αυτό που θέλουν. Εξετάστε το ενδεχόμενο να παρουσιάσετε λιγότερα στοιχεία στο μενού. Για παράδειγμα, ένα μεγάλο πολυκατάστημα αναπροσάρμοσε τις κατηγορίες προϊόντων στον ιστότοπό του για κινητά, παρουσιάζοντας τους συμμετέχοντες στη μελέτη με μια πιο σύντομη και πιο σαφή λίστα από ό, τι στην έκδοση για οθόνη υπολογιστή.

 

 3. Κάντε εύκολη την επιστροφή στην αρχική σελίδα

Make it easy to get back to the homepage

Χρησιμοποιήστε το λογότυπο ως κουμπί πλοήγησης για να επιστρέψετε στην αρχική σελίδα.
Όταν οι χρήστες κινητών περιηγούνται σε έναν ιστότοπο, θέλουν έναν εύκολο τρόπο να επιστρέψουν στην αρχική σελίδα. Στη μελέτη, οι συμμετέχοντες ανέμεναν συνήθως να πατήσουν το λογότυπο στην κορυφή μιας σελίδας για να επιστρέψουν πίσω στην αρχική σελίδα και απογοητεύονταν όταν αυτό δεν λειτουργούσε.

 

 4. Μην αφήσετε τις προσφορές να κλέψουν την παράσταση

Don’t let promotions steal the show

Βεβαιωθείτε ότι οι προωθητικές ενέργειες δεν παρεμβαίνουν στην πλοήγηση και διαφέρουν σαφώς από τις κλήσεις για δράση.
Οι προσφορές και οι διαφημίσεις μπορούν να επισκιάσουν το περιεχόμενο δίπλα τους, καθιστώντας πιο δύσκολο στους χρήστες να ολοκληρώσουν μια διαδικασία. Οι συμμετέχοντες που επισκέπτονταν την κινητή έκδοση μιας ιστοσελίδας αποσπούνταν από ένα μεγάλο διαφημιστικό banner και έχαναν τα κουμπιά πλοήγησης κάτω από αυτό, καθιστώντας δύσκολο την περαίτερω πληροφόρηση για την εταιρεία και τα προϊόντα της. Για τις προσφορές εφαρμογών (apps), οι συμμετέχοντες προτιμούσαν τα  διαφημιστικά banners που ήταν εύκολο να κρύψουν σε αντίθεση με τις μεγάλες Παρενθετικές διαφημίσεις.

 

Η δευτερη κατηγορία "Αναζητηση site"  σε επόμενο άρθρο.

 

Skroutz xml για CS-Cart

Αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή, το xml για Cs-Cart και μπείτε στο Skroutz.gr και στο BestPrice.gr 

Ειδικά φτιαγμένο για Cs-cart συμβατό και με τα 2 Site με αλλα προϊόντα στο κάθε ένα1

Μόνο 55 ευρώ + ΦΠΑ!

eShop στο Facebook

Και τώρα κατάστημα μέσα στο Facebook. Δείτε τη λύση μας με Cs-Cart, στημένη σε Facebook.

Ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook.

Με 150€ + ΦΠΑ!

Greeklish στο Url

Μία βελτίωση στον Κώδικα του Cs-Cart (σε όλες τις εκδόσεις) όπου πλεον είναι δυνατό να δημιουργούνται greeklish στην διεύθυνση url από τον τιτλο του προϊόντος αυτόματα!!

Όχι πια Seo url με το χέρι!

Αξία 25€ + ΦΠΑ.

CS-Cart template design

Αν θέλετε μόνο τη δημιουργία ενός δικού σας template για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα cs-cart, τότε μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία Cs-Cart template design.

Μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε

Από 350€ + ΦΠΑ

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους, κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Μάθετε περισσότερα εδώ.

continue