Ο ειδικος στο ηλεκτρονικο καταστημα

κολυμπα στα βαθειά
Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Τουρκία
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 

To ηλεκτρονικo εμπορio αναπτύσσεται πολύ γρήγορα στην Τουρκία, όπως άλλωστε και παγκοσμίως. Ωστόσο, η έλλειψη δεδομένων αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Προκαλεί δυσκολίες στον προσδιορισμό του μεγέθους του τομέα, καθώς πρόκειται για έναν νέο τομέα.

Τι γνωρίζουμε

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Τουρκία ανερχόταν σε 30,8 δισεκατομμύρια Τούρκικες λίρες (ή 7,95 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2016. Ο κλάδος της λιανικής πώλησης σε αυτή τη χώρα γίνεται ολοένα και πιο ώριμος. Το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στο συνολικό λιανικό εμπόριο της Τουρκίας ήταν 1,7% το 2012, αλλά αυξήθηκε σε 3,5% πέρσι, σύμφωνα με νέα μελέτη.

turkey ecommerce 

 Αυτά τα στοιχεία μοιράστηκe ο Erol Bilecik, επικεφαλής της τουρκικής βιομηχανικής και επιχειρηματικής ένωσης (TÜSIAD), ο οποίος παρουσιασε μια νέα έκθεση σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Τουρκία την περασμένη εβδομάδα. Η μελέτη δείχνει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Τουρκία έχει αυξηθεί από περίπου 6,4 δισ. Ευρώ το 2015 σε 6,95 δισ. Ευρώ πέρυσι. Αυτός είναι ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά η TÜSIAD χωρίζει αυτό το ποσό σε τρία διαφορετικά μέρη: online στοιχήματα, online ταξίδια και online λιανικό εμπόριο. Το τελευταίο αυξήθηκε το τελευταίο έτος: αυξήθηκε από 3,4 δισ. Ευρώ με 34% αύξηση, στα 4,5 δισ. Ευρώ πέρυσι.

 

Σύμφωνα με την Hürriyet Daily News, η τουρκική βιομηχανική και επιχειρηματική ένωση λέει ότι η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Τουρκία έχει ισχυρό αναπτυξιακό δυναμικό και μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια. Αυτή η δυνητική ανάπτυξη οφείλεται επίσης στο γεγονός ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Τουρκία εξακολουθεί να βρίσκεται πίσω από άλλες βιομηχανίες ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρο τον κόσμο. Ενώ το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στο παγκόσμιο λιανικό εμπόριο έχει φθάσει το 8,5% για παράδειγμα, το μερίδιο του τουρκικού τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου στο συνολικό λιανικό εμπόριο της χώρας εξακολουθεί να είναι μόλις γύρω στο 3,5%. "Γι 'αυτό βλέπουμε δυναμικό ανάπτυξης εδώ», εξηγεί ο Bilecik. Ωστόσο, για να ξεκλειδώσει αυτό το δυναμικό, πιστεύει ότι χρειάζονται ορισμένα βασικά μέτρα.

Τόνισε ότι είναι σημαντικό να δούμε το ηλεκτρονικό εμπόριο ως οικοσύστημα. "Στο πλαίσιο αυτό, όλα τα στοιχεία αυτού του συστήματος - από την τεχνική υποδομή έως την εφοδιαστική, από την επιχειρηματικότητα σε απευθείας σύνδεση έως την χρηματοπιστωτική υποδομή και τα εναλλακτικά συστήματα πληρωμών και από υγιέστερα νομικά πλαίσια - πρέπει να εξεταστούν από κοινού και να αναπτυχθούν μέσω ενός σχεδίου από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς», Εξηγεί. Ο Bilecik θέλει επίσης να καταβάλει μεγαλύτερες προσπάθειες για την προσθήκη περισσότερων παραδοσιακών λιανοπωλητών καθώς και μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων σε αυτό το οικοσύστημα.

Πιστεύει επίσης ότι η αύξηση της ψηφιακής παιδείας θα διαδραματίσει επίσης σημαντικό ρόλο στην Τουρκία, όπου η διαδικτυακή και κινητή διείσδυση είναι ήδη αρκετά υψηλή. Παράλληλα όμως το μερίδιο των αγορών κινητής τηλεφωνίας στις τουρκικές δραστηριότητες ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μόλις 19%, πολύ χαμηλότερο από τον μέσο όρο του κόσμου γύρω στο 44%.

Ελληνικες παρουσία στο Διαδύκτιο της Τουρκίας

Να σημειώσουμε εδω ότι η Skroutz A.E. στο πλαίσιο της στρατηγικής επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού, ξεκινησε τη λειτουργία του www.alve.com, μιας μηχανής αναζήτησης και σύγκρισης τιμών και προϊόντων στην Τουρκία όπως ακριβώς έχει κάνει πολύ πετυχημένα στην Ελλάδα. Η εταιρεία δηλωσε το 2013 πως επέλεξε την γειτονική χώρα για την επέκταση των δραστηριοτήτων της Skroutz A.E. εκτός συνόρων, αφού «η online αγορά της Τουρκίας παρουσιάζει τεράστια δυναμική ανάπτυξης». Το www.alve.com βρίσκεται ήδη σε λειτουργία από τις 20 Μαρτίου 2013, φιλοξενώντας σημερα 318 ηλεκτρονικά καταστήματα και περισσότερα από 193.000 προϊόντα σε πάνω από 800 κατηγορίες, όπως τεχνολογία, σπίτι – κήπος, χόμπι - αθλητισμός, auto – moto, μόδα – ομορφιά και παιδικά – βρεφικά.

Κυριότερα εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα προς Τουρκία

Τα κυριότερα εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα, εκτός των πετρελαιοειδών είναι: βαμβάκι, πλαστικά, σίδηρος/χάλυβας, μηχανολογικός και ηλεκτρικός εξοπλισμός, προϊόντα αλουμινίου και χαλκού, λιπάσματα. Την τελευταία τριετία σημαντική είναι η αύξηση εξαγωγών μηχανολογικού και ηλεκτρικού εξοπλισμού, φρέσκων φρούτων, κοσμημάτων και λιπασμάτων.

Επιχειρηματικές  Ευκαιρίες 

«Για την Ελλάδα και το εμπόριό της, η τουρκική αγορά αποτελεί μεγάλη ευκαιρία. Η γειτονική μας χώρα σε λίγα χρόνια θα έχει 80 εκατομμύρια καταναλωτές και αυτοί θα είναι δίπλα μας. Συνεπώς, για τις ελληνικές επιχειρήσεις, κυρίως δε τις εμπορικές, μπορούμε να πούμε ότι η Τουρκία είναι η μεγάλη εσωτερική αγορά μας. Αποτελεί ευκαιρία ανάπτυξης, η οποία θα ενισχύεται και από τους εντυπωσιακούς ρυθμούς με τους οποίους αναπτύσσεται οικονομικά η Τουρκία» αναφέρει ο πρόεδρος του Ελληνοτουρκικού Επιμελητηρίου.

Μερικά Πρακτικά

Για όσους θέλουν να δοκιμάσουν την τυχη τους λοιπον στην γειτονα χωρα, πρεπει να γνωρίχουν ότι στην περίπτωση που ο τελικός πελάτης (λήπτης της υπηρεσίας) δεν είναι εγκατεστημένος εντός της EE, αλλά σε μια άλλη τρίτη χώρα οπως η Τουρκία στην περίπτωση που εξετάζουμε, τότε είτε αυτός είναι ιδιώτης, είτε πρόκειται για επιχείρηση, ο Έλληνας «παρέχων την υπηρεσία» (όπως συμβαίνει και στις περιπτώσεις εξαγωγών) δεν επιβάλλει («ελληνικό») ΦΠΑ στην αμοιβή του(άρθρα 14, παρ. 13 και παρ 2, περίπτ. α, αντίστοιχα του κώδικα ΦΠΑ). Επιπλέον όμως οφείλει να διερευνήσει ενδεχόμενες φορολογικές υποχρεώσεις του στον τόπο εγκατάστασης των ληπτών των υπηρεσιών του..

Το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς είναι ο τομέας "Ηλεκτρονικά και ΜΜΕ" με όγκο αγοράς US $ 2,258m το 2017.

Η διείσδυση των χρηστών είναι στο 54,8% το 2017 και αναμένεται να φτάσει το 62,2% το 2021.

Το μέσο έσοδο ανά χρήστη (ARPU) ανέρχεται σήμερα σε 186,42 δολάρια ΗΠΑ

Η Amazon Γερμανιας βρίσκονται ήδη στην Τουρκία και παραδίδει δωρεάν τα προϊόντα στους εκεί πελάτες.

Δημοφιλεις Τρόπος Online πληρωμης ειναι το Iyzico . Το PayPal αποσυρθηκε λογω της ΤΟυρκικής νομοθεσιας που απαιτει οι ΙΤ providers να εχουν εδρα στη χωρα κατι που δεν εκανε η PayPal.

Το mobile  ηλεκτρονικο εμπόριο έχει υψηλό αναπτυξιακό δυναμικό στην Τουρκία, με τη διείσδυση των έξυπνων τηλεφώνων στο ένα τρίτο σχεδόν του συνολικού πληθυσμού

 Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες στην Τουρκία εξακολουθούν να επικεντρώνονται στην εγχώρια αγορά. Μόνο ένας στους τέσσερις έχει εξετάσει το ενδεχωμενο αγοράς εκτος Τουρκίας (διασυνοριακές αγορές). Ωστόσο, υπάρχει υψηλό μελλοντικό ενδιαφέρον για τις διασυνοριακές αγορές.

Οι Τούρκοι διαθέτουν 54 εκατομμύρια πιστωτικές κάρτες και 89 εκατομμύρια χρεωστικές κάρτες, το δεύτερο και το τρίτο υψηλότερο ποσοστό διείσδυσης στην Ευρώπη αντίστοιχα και είναι ο νούμερο ένα σε αριθμό ΑΤΜ και POS.

Bonus

Μια παλαιοτερη αναφορα "HOW TO ESTABLISH A SUCCESSFUL E-COMMERCE STRATEGY IN TURKEY".

Αρθρο στην daily Sabah Great opportunity for e-commerce continues.

Αρθρο στην hurriyetdailynews Turkey’s e-commerce sector has strong growth potential, can soar through key measures: Research.

 


Πηγες

www.ecommercenews.eu
www.taxheaven.gr
www.neoecommerce.gr
www.eshopworld.com

 

 

 

Skroutz xml για CS-Cart

Αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή, το xml για Cs-Cart και μπείτε στο Skroutz.gr και στο BestPrice.gr 

Ειδικά φτιαγμένο για Cs-cart συμβατό και με τα 2 Site με αλλα προϊόντα στο κάθε ένα1

Μόνο 55 ευρώ + ΦΠΑ!

eShop στο Facebook

Και τώρα κατάστημα μέσα στο Facebook. Δείτε τη λύση μας με Cs-Cart, στημένη σε Facebook.

Ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook.

Με 150€ + ΦΠΑ!

Greeklish στο Url

Μία βελτίωση στον Κώδικα του Cs-Cart (σε όλες τις εκδόσεις) όπου πλεον είναι δυνατό να δημιουργούνται greeklish στην διεύθυνση url από τον τιτλο του προϊόντος αυτόματα!!

Όχι πια Seo url με το χέρι!

Αξία 25€ + ΦΠΑ.

CS-Cart template design

Αν θέλετε μόνο τη δημιουργία ενός δικού σας template για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα cs-cart, τότε μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία Cs-Cart template design.

Μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε

Από 350€ + ΦΠΑ

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους, κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Μάθετε περισσότερα εδώ.

continue