Ανάλυση Ανταγωνισμου στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο |
Σ αυτο το αρθρο θα εστιάσουμε στην γενική έννοια της ανάλυση μιας κατάστασης, η οποία είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για να αποσαφηνίσει την τρέχουσα θέση της επιχείρησής σας. Όπως υποδηλώνει ο όρος Ανάλυση Ανταγωνισμου , η ανάλυση αυτή αποτελείται από το προφίλ των αντιπάλων σας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δραστηριότητές τους. Γιατί θα πρέπει να διεξάγετε ερευνα για τους ανταγωνιστές σας; Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω λόγους:
Ξεψαχνίζοντας το θέμα αυτό, συνειδητοποίησα γρήγορα ότι υπάρχει ελάχιστη πληροφόρηση σχετικά με τον ανταγωνισμό για μικρότερες επιχειρήσεις, διαίτερα εκείνες που δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο Online. Δείτε μερικές από τις ακόλουθες ιδέες για να ξεκινήσετε: Προσδιορίστε πoιοί είναι οι κύριοι ανταγωνιστές σας. Με ποιόν συγκρινομαι ποιο συχνά; Ποιον αναφέρουν οι πελάτες μου όταν μιλάνε για μένα; Ποιά ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν τα ίδια προϊόντα; Ποιός εμφανίζεται σε παρόμοια αποτελέσματα αναζήτησης; Η Ταυτοποίηση του ανταγωνιστή σας είναι το απόλυτο πρώτο βήμα στην ανάλυσή σας, έτσι πρέπει να αναλώσετε αρκετό χρόνο εδώ. Μόλις περιορίσετε το πεδίο, τότε μπορείτε πραγματικά να αρχίσετε την ανάλυσή σας. Μελετηστε βασικά σημεία των επιχειρησεων της λίστας που φτιάξατε στο προηγουμενο βημα. Ποια σειρά προϊόντων προσφέρουν; Ποιο είναι το σημείο προσφορας/ζήτησης; Τι είδη εκπτώσεων χρησιμοποιούν; Πως είναι το web design τους και το branding τους; Τι μηνύματα επικοινωνούν; Με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, θα έχετε μια καλύτερη κατανόηση των κυριότερων διαφορών και τη θέση της επιχείρησής σας σε σχέση με αυτους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη στρατηγική SEO του ανταγωνισμού. Πού εμφανίζεται η ιστοσελίδα μου σε σύγκριση με το βασικό ανταγωνιστή μου για διάφορες λέξεις-κλειδιά; Οι ανταγωνιστές μου τρέχουν pay-per-click καμπάνιες; Τι λένε οι διαφημησεις τους σε σύγκριση με τις δικές μου; Ποιες συγκεκριμένες τακτικές είναι αυτές που χρησιμοποιούν; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Εργαλεία για Webmasters της Google για να μάθετε περισσότερα σχετικά με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Εντοπίστε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του ανταγωνιστή. Ποιες είναι οι καλύτερες πτυχές σχετικά με το online κατάστημά τους; Οι χειρότερες? Τι μπορώ να κάνω για να αξιοποιήσω αυτές τις αδυναμίες και να αντιμετωπίσω τις δυνάμεις τους; Κάντε μια λίστα με πέντε πράγματα που σας αρέσουν και πέντε πράγματα που δεν σας αρέσουν για κάθε ανταγωνιστή και χρησιμοποιήστε τα για να χτίσετε το σχέδιό επίθεσης σας. Σκεφτείτε πώς ο ανταγωνισμός σας θα ανταποκριθεί στις ενέργειές σας. Τι θα συμβεί αν κάνω μια αλλαγή στην τιμολόγηση; Πώς θα αντιδράσει εάν τρέχω μια σημαντική προωθητική ενέργεια; Πώς θα αλλάξουν τη στρατηγική τους, αν ανακατέψω τις τακτικές μου; Η χρήση όλων των πληροφοριων που συγκεντρώθηκαν στο πλαίσιο των παραπανω προσπαθειών σας, μπορεί να σας βοηθήσει στην προβλεψη αλλα και μέτρηση των πιθανων αντιδράσεων στο μέλλον.
Πάρτε λοιπόν αυτές τις πληροφορίες και αρχίστε την οικοδόμηση μιας στρατηγικής ώστε να κάνετε την online επιχείρησή να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες. |
Πλοηγηθείτε
CS-Cart Tips & Downloads
Μέλος Greca
Συνδεδεμένο Μέλος του
Ελληνικού Συνδέσμου
Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Αρθρα από το Blog
Στοχευμένα Newsletter
Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters
Η χρήση των Newsletter για την προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing.
Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των newsletters σε eshop είναι