Ο ειδικος στο ηλεκτρονικο καταστημα

κολυμπα στα βαθειά
Ανάλυση Ανταγωνισμου στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Αξιολόγηση Χρήστη: / 3
ΧείριστοΆριστο 

Σ αυτο το αρθρο θα εστιάσουμε στην γενική έννοια της ανάλυση μιας κατάστασης, η οποία είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για να αποσαφηνίσει την τρέχουσα θέση της επιχείρησής σας.

ανταγωνισμος στο ηλεκτρονικο εμποριο

Όπως υποδηλώνει ο όρος Ανάλυση Ανταγωνισμου , η ανάλυση αυτή αποτελείται από το προφίλ των αντιπάλων σας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δραστηριότητές τους.

 Γιατί θα πρέπει να διεξάγετε ερευνα για τους ανταγωνιστές σας; Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω λόγους:

  •     Για να αποκτήσετε μια ιδέα του που βρίσκεται η επιχείρησή σας στην online αγορά.
  •     Για να κατανοήσετε καλύτερα το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της στρατηγικής των ανταγωνιστών σας.
  •     Για να έχετε μια καλή βάση στη στατηγική σας ενάντια στον ανταγωνισμό.
  •     Για να προσδιορίσετε ποιος σας ανταγωνίζεται άμεσα (Επιλέξτε τις μάχες σας - δεν μπορείτε να τους κερδίσετε όλους).

Ξεψαχνίζοντας το θέμα αυτό, συνειδητοποίησα γρήγορα ότι υπάρχει ελάχιστη πληροφόρηση σχετικά με τον ανταγωνισμό για μικρότερες επιχειρήσεις, διαίτερα εκείνες που δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο Online.

Δείτε μερικές από τις ακόλουθες ιδέες για να ξεκινήσετε:

    Προσδιορίστε πoιοί είναι οι κύριοι ανταγωνιστές σας. Με ποιόν συγκρινομαι ποιο συχνά; Ποιον αναφέρουν οι πελάτες μου όταν μιλάνε για μένα; Ποιά ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν τα ίδια προϊόντα; Ποιός εμφανίζεται σε παρόμοια αποτελέσματα αναζήτησης; Η Ταυτοποίηση του ανταγωνιστή σας είναι το απόλυτο πρώτο βήμα στην ανάλυσή σας, έτσι πρέπει να αναλώσετε αρκετό χρόνο εδώ. Μόλις περιορίσετε το πεδίο, τότε μπορείτε πραγματικά να αρχίσετε την ανάλυσή σας.

    Μελετηστε  βασικά σημεία των επιχειρησεων της λίστας που φτιάξατε στο προηγουμενο βημα. Ποια σειρά προϊόντων προσφέρουν; Ποιο είναι το σημείο προσφορας/ζήτησης; Τι είδη εκπτώσεων  χρησιμοποιούν; Πως είναι το web design τους και το branding τους; Τι μηνύματα επικοινωνούν; Με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, θα έχετε μια καλύτερη κατανόηση των κυριότερων διαφορών και τη θέση της επιχείρησής σας σε σχέση με αυτους.

    Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη στρατηγική SEO του ανταγωνισμού. Πού  εμφανίζεται η ιστοσελίδα μου σε σύγκριση με το βασικό ανταγωνιστή  μου για διάφορες λέξεις-κλειδιά; Οι ανταγωνιστές μου τρέχουν pay-per-click καμπάνιες; Τι λένε οι διαφημησεις τους σε σύγκριση με τις δικές μου; Ποιες συγκεκριμένες τακτικές είναι αυτές που χρησιμοποιούν;  Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Εργαλεία για Webmasters της Google για να μάθετε περισσότερα σχετικά με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

    Εντοπίστε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες του ανταγωνιστή. Ποιες είναι οι καλύτερες πτυχές σχετικά με το online κατάστημά τους; Οι χειρότερες? Τι μπορώ να κάνω για να αξιοποιήσω αυτές τις αδυναμίες και να αντιμετωπίσω τις δυνάμεις τους; Κάντε μια λίστα με πέντε πράγματα που σας αρέσουν και πέντε πράγματα που δεν σας αρέσουν για κάθε ανταγωνιστή και χρησιμοποιήστε τα για να χτίσετε το σχέδιό επίθεσης σας.

    Σκεφτείτε πώς ο ανταγωνισμός σας θα ανταποκριθεί στις ενέργειές σας. Τι θα συμβεί αν κάνω μια αλλαγή στην τιμολόγηση; Πώς θα αντιδράσει εάν τρέχω μια σημαντική προωθητική ενέργεια; Πώς θα αλλάξουν τη στρατηγική τους, αν ανακατέψω τις τακτικές μου; Η χρήση όλων των πληροφοριων που συγκεντρώθηκαν στο πλαίσιο των παραπανω προσπαθειών σας, μπορεί να σας βοηθήσει στην προβλεψη αλλα και μέτρηση των πιθανων αντιδράσεων στο μέλλον.


Ο στόχος αυτής της ανάλυσης είναι να παρέχει μια ζωντανή βιβλιοθήκη του τι αντιμετωπίζοιυν οι πελάτες σας κάθε φορά που επισκέπτονται άλλα sites. Επιπλέον, αυτή η συγκεκριμένη άσκηση σας επιτρέπει να κατανοήσετε πλήρως την επιχείρησή σας και να την κατατάξετε σε σχεση με τον ανταγωνισμό.

Πάρτε λοιπόν αυτές τις πληροφορίες και αρχίστε την οικοδόμηση μιας στρατηγικής ώστε να κάνετε την online επιχείρησή να ξεχωρίσει από τις υπόλοιπες.

 

Skroutz xml για CS-Cart

Αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή, το xml για Cs-Cart και μπείτε στο Skroutz.gr και στο BestPrice.gr 

Ειδικά φτιαγμένο για Cs-cart συμβατό και με τα 2 Site με αλλα προϊόντα στο κάθε ένα1

Μόνο 55 ευρώ + ΦΠΑ!

eShop στο Facebook

Και τώρα κατάστημα μέσα στο Facebook. Δείτε τη λύση μας με Cs-Cart, στημένη σε Facebook.

Ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook.

Με 150€ + ΦΠΑ!

Greeklish στο Url

Μία βελτίωση στον Κώδικα του Cs-Cart (σε όλες τις εκδόσεις) όπου πλεον είναι δυνατό να δημιουργούνται greeklish στην διεύθυνση url από τον τιτλο του προϊόντος αυτόματα!!

Όχι πια Seo url με το χέρι!

Αξία 25€ + ΦΠΑ.

CS-Cart template design

Αν θέλετε μόνο τη δημιουργία ενός δικού σας template για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα cs-cart, τότε μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία Cs-Cart template design.

Μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε

Από 350€ + ΦΠΑ

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους, κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Μάθετε περισσότερα εδώ.

continue