Ο ειδικος στο ηλεκτρονικο καταστημα

κολυμπα στα βαθειά
Κατακτήστε τη Γερμανική online Αγορά
Αξιολόγηση Χρήστη: / 21
ΧείριστοΆριστο 

german online marketΤο ηλεκτρονικο εμπόριο είναι μια δραστηριοτητα χωρίς σύνορα, και πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρονικων καταστημάτων θέλουν να ξέρουν τις καλύτερες πρακτικές για να προετοιμάσουν το Καταστημα τους για την παγκόσμια αγορα.

Πολλές φορές πρέπει να επεκτείνετε και όχι να προσαρμόσετε το Κατάστημα σας σ' αυτές τις αγορές, όπως για παράδειγμα η Γερμανική αγορά.

Μερικά στοιχεία για το e-commerce στη Γερμανία.

Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη ηλεκτρονική αγορά στην Ευρώπη.

Οι Γερμανοί χρήστες του Διαδικτύου είναι πολυ εξοικειωμένοι με τις online αγορές, γεγονός που τους κάνει δύσκολους, απαιτητικούς αγοραστές με πολυ υψηλές προσδοκίες.

Ας πούμε λοιπόν ότι θέλετε να εισέλθετε αν Γερμανική online αγορα. Ξέρετε πως να προετοιμαστείτε εσείς και το Καταστημα σας κατάλληλα γι αυτο σας το εγχείρημα;

Μια ώριμη αγορά

Η Γερμανία αυτη τη στιγμή έχει 65 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ίντερνετ. Πραγματικά εντυπωσιακός αριθμός. Συγχρόνως ομως διαθέτει και πάνω απο 100.000 ηλεκτρονικά καταστηματα...

Ανάπτυξη με γρήγορους ρυθμούς

Το 2011 η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία ανέβηκε στο 18,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρόνια, με τζιρους περίπου 45 δις ευρω. Με τέτοια ανάπτυξη λοιπόν ο καταναλωτής είναι ζωτικό κομμάτι της αγοράς και ασκεί μεγαλη επιρροή.

Απαιτητικοί καταναλωτές

Οι Γερμανοί καταναλωτές θεωρούνται πολυ ώριμοι. Τι εννοούμε μ' αυτο; Ότι οι Γερμανοί καταναλωτές γνωρίζουν την λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου καλα. Συνεχώς συγκρίνουν προϊόντα, και δεν διστάζουν να εκφράζουν τα παράπονα τους δημοσίως και επώνυμα.

Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το 82% των Γερμανων διαβάζουν τους όρους χρήσης ενός ηλεκτρονικου καταστήματος πριν κάνουν μια αγορα. Η Ασφαλεια επίσης είναι πολυ σημαντική για τους Γερμανούς καταναλωτές οι οποίοι αναζητούν διαβεβαιώσεις πριν μοιραστουν τα στοιχεία πληρωμής.

Αναζητούν επίσης τη σχετική σφραγίδα επιβεβαίωσης ποιότητας. Αυτού του είδους οι σφραγίδες και τα διακριτικά πρέπει να βρίσκονται πάντα στην αρχική σελίδα του καταστήματος σας, εάν ελπίζετε να πετύχετε στην Γερμανική ηλεκτρονική αγορα!

Σημασία των καταλόγων σύγκρισης

33% (τριάντα τρία τοις εκατό) όλων των Γερμανών αγοραστών πλοηγούνται λεπτομερώς σε σάιτ με καταλόγους σύγκρισης προϊόντων πριν κάνουν οποιαδήποτε αγορα (για παραδειγμα τα www.billiger.de, www.guenstiger.de, www.preissuchmaschine.de κα)

Άψογα Logistics

Θα πρέπει επίσης να δώσετε μεγαλη σημασία στις λειτουργικές λεπτομέρειες του σάιτ σας. Ιδιαίτερα στους τρόπους παράδοσης. Στη Γερμανία είναι Πολυ σημαντικό να κρατάτε το λόγο σας όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης. Γι' αυτό παρά δώστε τα προϊόντα σας το σύντομοτερο δυνατο και κρατήστε το κόστος μεταφορικών όσο χαμηλότερο μπορείτε.

Η Εικόνα της χώρας μας

Βάλτε σε όλα τα παραπάνω και την γενική εικόνα της χώρας μας στη Γερμανική κοινή γνώμη (μερικες φορες οχι αδικως) και θα καταλάβετε ότι οι προσπάθειες σας πρέπει να είναι στον υπεραστικό βαθμό. Βέβαια πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι σαν χώρα έχουμε τη δυνατότητα να εξάγουμε κάποια προϊόντα τα οποία είναι μοναδικά και απο μεριάς παραγωγής αλλα και απο διατροφικης αξίας όπως το λάδι.

Εδω πρέπει να επισημανθεί ότι η συσκευασία παίζει μεγάλο ρόλο σ αυτού του είδους τα προϊόντα. Οι εποχές όπου ένα μεανδρός ως ετικέτα επαρκούσε έχουν τελείωσει.

Και τελος βέβαια το θέμα σταθερης ποιότητας των προϊόντων αλλα και τα ανάλογα πιστοποιητικά είναι ακόμη ένα πολυ σοβαρό θέμα στο οποίο δίνουν ιδιαίτερη σημασία οι Γερμανοί καταναλωτές. Μην ξεχνάτε ότι έχουμε αρκετούς ανταγωνιστές στο λεγόμενο Νότο όπως την Ιταλλία την Ισπανία και γιατί όχ την Τουρκία.

Μην ξεχνάτε ότι θα χρειαστείτε επίσης ένα καλό σχέδιο μάρκετινγκ, γνώση των γερμανικών νόμων και ένα ποιότικό Aftre Sale Serivce.

Αγορά με Αντικαταβολή: Νο 1 μέθοδο πληρωμής στη Γερμανία

Οι πελάτες λαμβάνουν το λογαριασμό τους την ίδια στιγμή που λαμβάνουν την παραγγελία τους και πιο συχνά μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Η Γερμανική νομοθεσία δίνει στον καταναλωτή 14 ημέρες δικαίωμα για να επιστρέψει τα προϊόντα μιας αγοράς, και αν το κάνει, αυτό είναι εις βάρος του πωλητή και δεν απαιτείται καμία απολύτως αιτιολόγηση.

Αν είχαμε να επισημάνουμε ένα πρόβλημα με τη γερμανική αγορά, θα ήταν το θέμα της γλώσσας. Θα πρέπει οπωσδήποτε να μεταφράσετε τον ιστοχώρο σας. Οι Γερμανοί καταναλωτές δεν αγοράζουν πολύ, από ξένες ιστοσελίδες που δεν μπορούν να καταλάβουν. Μία καλή ιδέα θα ήτανε να ανοίξετε το κατάστημά σας στο ανάλογο .de domain extension, κατι βέβαια το οποίο απαιτεί διεύθυνση και τηλέφωνο στην Γερμανία.

Έτσι τώρα έχετε τα κλειδιά στο χέρι, είστε έτοιμοι να ξεκλειδώσετε τη γερμανική αγορά!

Καλή τύχη και καλές πωλήσεις!

Μερικά επιπλέον στοιχοία για την Γερμανική Online Αγορά

  • Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου το πρώτο 3μηνο του 2012 έφτασε τα 9 δις ευρω.
  • Η ανάλογη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου την ίδια περίοδο ητανε 18% επιπλέον της ανάλογης περιοδου του 2011
  • Ο λόγος για τα παραπάνω νούμερα είναι ότι το ποσοστό όσων αγοράζουν online από το σύνολο των χρηστων ιντερνετ στην Γερμανια αυξήθηκε στο 78,3% το 2012 από το 74,6% του 2011.
  • Πάνω από 41 εκατομμύρια κάτοικοι στη Γερμανία θα είναι online το 2012
  • Τον Μάρτιο του 2012, η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της ΕΕ, εξέδωσε τα δημογραφικά στοιχεία του 2011 για τους online αγοραστές. Η έρευνα διαπίστωσε ότι στο 79% ήταν χρήστες του Διαδικτύου στη Γερμανία ηλικίας 25 - 34 που ήταν το πιο πιθανό να έχουν αγοράσει online, ακολουθούμενοι από χρήστες ηλικίας 35 - 44 με ποσοστο 70%.
  • Πάνω από το 50% των Γερμανικών online καταστηματων υποστηρίζουν mobile πλατφόρμες (smartphones)
  • Πιο κερδοφόροι στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι τομείς όπως η πώληση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης και των αξεσουάρ. Το μεγαλύτερο μέρος του συνόλου του κύκλου εργασιών στη Γερμανία παράγεται από τους 10 μεγαλύτερους online εμπόρους λιανικής πώλησης, όπως η Amazon, Otto Group, Conrad, Neckermann.
  • Η Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο για την ενίσχυση των σχέσεων με τους πιθανούς πελάτες συνεχίζεται ως τάση στο 2012.
 

Skroutz xml για CS-Cart

Αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή, το xml για Cs-Cart και μπείτε στο Skroutz.gr και στο BestPrice.gr 

Ειδικά φτιαγμένο για Cs-cart συμβατό και με τα 2 Site με αλλα προϊόντα στο κάθε ένα1

Μόνο 55 ευρώ + ΦΠΑ!

eShop στο Facebook

Και τώρα κατάστημα μέσα στο Facebook. Δείτε τη λύση μας με Cs-Cart, στημένη σε Facebook.

Ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook.

Με 150€ + ΦΠΑ!

Greeklish στο Url

Μία βελτίωση στον Κώδικα του Cs-Cart (σε όλες τις εκδόσεις) όπου πλεον είναι δυνατό να δημιουργούνται greeklish στην διεύθυνση url από τον τιτλο του προϊόντος αυτόματα!!

Όχι πια Seo url με το χέρι!

Αξία 25€ + ΦΠΑ.

CS-Cart template design

Αν θέλετε μόνο τη δημιουργία ενός δικού σας template για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα cs-cart, τότε μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία Cs-Cart template design.

Μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε

Από 350€ + ΦΠΑ

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους, κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Μάθετε περισσότερα εδώ.

continue