Ο ειδικος στο ηλεκτρονικο καταστημα

κολυμπα στα βαθειά
Αύξηση 30% στις πωλήσεις e-shop
Αξιολόγηση Χρήστη: / 4
ΧείριστοΆριστο 

Το μοναδικό εμπορικό κανάλι που δείχνει να αναπτύσσεται κόντρα στην ύφεση είναι, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία, εκείνο των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αν και στην Ελλάδα η δραστηριότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται στα σπάργανα, εντούτοις αποδεικνύεται εξαιρετικά δυναμική με αύξηση τζίρου κατά 30% το 2011.

Ο συνολικός τζίρος αυτής της αγοράς επιμερίζεται σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και την περασμένη χρονιά ανήλθε στο 1,7 δισ. ευρώ. Μάλιστα, η μεσοπρόθεσμη πρόβλεψη κάνει λόγο για περαιτέρω αύξηση έως τα 5 δισ. ευρώ την προσεχή τριετία. Μέχρι πρότινος, οι συναλλαγές αφορούσαν κυρίως εμπορικά ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού, ωστόσο σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν Eltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, τα 2/3 των ηλεκτρονικών αγορών πραγματοποιούνται πλέον σε ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Οι περισσότερες αφορούν ηλεκτρονικά προϊόντα και μικροσυσκευές, ωστόσο καταγράφεται ραγδαία ανάπτυξη στους τομείς της ένδυσης αλλά και της αγοράς τουριστικών υπηρεσιών. Η τάση υποστηρίζεται ήδη από τις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, ενώ για κάποιες το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί σημαντικό ατού και για τις business to business συναλλαγές, όπως για παράδειγμα η αλυσίδα Πλαίσιο.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 2011 ο συνολικός τζίρος στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών διαμορφώθηκε σε 2,3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το 7%-8% είναι τζίρος που προήλθε από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις (e-commerce). Στελέχη του κλάδου αναφέρουν ότι είναι ακόμα μικρή η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στα ελληνικά νοικοκυριά και ότι προς το παρόν το ηλεκτρονικό κατάστημα μιας αλυσίδας δρα μάλλον συμπληρωματικά προς το φυσικό δίκτυό της και κατά συνέπεια το ένα εμπορικό κανάλι δεν επηρεάζει αρνητικά το άλλο. Ήδη ο όμιλος Dixons δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με δύο ηλεκτρονικά καταστήματα, το www.kotsovolos.gr και το www.electroworld.gr.

Η Electronet φέτος στοχεύει στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος που έχει αναρτηθεί από τον περασμένο Ιούνιο και στο διάστημα από τον περασμένο Σεπτέμβριο έως σήμερα πραγματοποιήθηκαν 1.200 παραγγελίες, εκ των οποίων το 50% αφορούσε είδη εικόνας και πληροφορικής.

Το 2011 οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος της Ηλεκτρονικής σημείωσαν αύξηση 52% σε σχέση με το 2010, ενώ οι πωλήσεις αφορούσαν 2.876 κωδικούς προϊόντων. Η εταιρεία, μάλιστα, προωθεί ενέργειες όπως τα «internet day» και «best price internet weekend» για την προσέλκυση καταναλωτών, επενδύοντας στο τμήμα εκείνων των ώριμων χρηστών internet που επιλέγουν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές.

Η τάση, ωστόσο, επεκτείνεται ραγδαία και σε χώρους έως πρότινος απόρθητους, όπως η ένδυση, όπου κατά κύριο λόγο οι όποιες αγορές εκ μέρους Ελλήνων καταναλωτών αφορούσαν μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού. Αρκετές ελληνικές αλυσίδες προχωρούν στη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπως η Lussile, η BSB, η Orsalia Parthenis, η Rouge κ.ά., ενώ τα επόμενα χρόνια αναμένεται σημαντική ανάπτυξη.

Στόχο για δημιουργία e-shop στην Ελλάδα έχει και η πολυεθνική H&M, αποσκοπώντας στο να καλύψει και περιοχές της περιφέρειας όπου η δημιουργία καταστήματος κρίνεται ασύμφορη. Ηλεκτρονικό κατάστημα όπου διατίθεται η πλήρης γκάμα των προϊόντων της διαθέτει η αλυσίδα βρεφικών και παιδικών ειδών Allouette, ενώ τη δημιουργία e-shop δρομολογεί και ο όμιλος Jumbo, με ορίζοντα τον επόμενο χρόνο, ώστε να προωθήσει συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων (π.χ. παιχνίδια εξωτερικού χώρου).

Πηγή :

 

Skroutz xml για CS-Cart

Αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή, το xml για Cs-Cart και μπείτε στο Skroutz.gr και στο BestPrice.gr 

Ειδικά φτιαγμένο για Cs-cart συμβατό και με τα 2 Site με αλλα προϊόντα στο κάθε ένα1

Μόνο 55 ευρώ + ΦΠΑ!

eShop στο Facebook

Και τώρα κατάστημα μέσα στο Facebook. Δείτε τη λύση μας με Cs-Cart, στημένη σε Facebook.

Ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook.

Με 150€ + ΦΠΑ!

Greeklish στο Url

Μία βελτίωση στον Κώδικα του Cs-Cart (σε όλες τις εκδόσεις) όπου πλεον είναι δυνατό να δημιουργούνται greeklish στην διεύθυνση url από τον τιτλο του προϊόντος αυτόματα!!

Όχι πια Seo url με το χέρι!

Αξία 25€ + ΦΠΑ.

CS-Cart template design

Αν θέλετε μόνο τη δημιουργία ενός δικού σας template για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα cs-cart, τότε μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία Cs-Cart template design.

Μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε

Από 350€ + ΦΠΑ

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους, κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Μάθετε περισσότερα εδώ.

continue