Δωρεάν Addon -WOAHBar για CS-Cart |
Ολοι εχετε σιγουρα συναντησει καποιο site το οποιο μολις μπειτε σας παρουσιαζει στην κορυφη μια μπάρα με ενα μηνυμα που προωθει κατι.
Μια πολυ καλη λειτουργια η οποια αποδεδηγμενα ανεβαζει το ενδιαφερον των επισκεπτων για τη συγκεκριμενη προωθηση περισσοτερο απο καποιο banner μεσα στη σελίδα.
Σας προσφέρουμε λοιπον την αναλογη λυση για CS-Cart (v306) στην οποία έχετε τη δυνατοτητα να εισάγετε καποιο απο τα HTML banners του CS-Cart και οχι απλως ενα κειμενο.

Απλα ανεβάζετε ολα τα αρχεια στο root του καταστηματος και κανετε την εγκατασταση απο το admin.
Δημιουργήστε το αναλογο HTML banner σε διασταση οχι μεγαλυτερη απο 960χ100 (για να μην κρυβει το Site) και μολις σώσετε απλά σημειώστε τον αριθμο id του banner που φαίνεται στο url του admin (πχ /admin.php?dispatch=banners.update&banner_id=13 ειναι το 13). Συμπληρώστε το αναλογο πεδίο id στην οθονη ρυθμισεων του Addon και ειστε ετοιμος.

Κατεβάστε το πληρώνοντας με ένα Tweet ή ενα post στο Facebook
|
|
Κυκλοφορησε η πολυαναμενόμενη έκδοση 4 του CS-Cart, πολύ πιο δυνατή, πιο γρήγορη και πιο εύκολη στο χειρισμό της.

|
Περισσότερα...
|
2o Συνέδριο Social Media World 2013 |

Τα Social Media έχουν πλέον εξέχουσα θέση στην καθημερινότητά μας, τείνουν μάλιστα να αποτελέσουν το κύριο μέσο έκφρασης και επικοινωνίας για μεγάλες ομάδες πληθυσμού, έχοντας εκτοπίσει ακόμα και αυτή -τη μέχρι τώρα παντοδύναμη- φωνητική επικοινωνία.
Σε ποιους απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δέχονται, παρέχουν, αξιοποιούν ή σκέφτονται να αξιοποιήσουν marketing υπηρεσίες με εργαλεία και τεχνικές social media, από σχεδόν όλους τους κλάδους, όπως: Βιομηχανία, Μεταποίηση, Eμπόριο, Τουρισμός, Φιλοξενία, Μεταφορές, Υπηρεσίες, Τράπεζες, Τηλεπικοινωνίες, Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet.
|
Περισσότερα...
|
Ανοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο |
Στο 20% ανέρχεται το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που αγοράζει μέσω του Διαδικτύου, σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας WebID της Focus Bari σε δείγμα 6000 ατόμων.
Το ποσοστό αυτό καταγράφηκε στην έρευνα του περασμένου Δεκεμβρίου και αφορά καταναλωτές άνω των 18 ετών, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό τον Σεπτέμβριο του 2011 ήταν 16% και τον Σεπτέμβριο του 2010 13%. Υπάρχει δηλαδή μία διόλου ευκαταφρόνητη άνοδος, από την άλλη πλευρά, όμως, τα ποσοστά είναι πολύ χαμηλότερα από τους ευρωπαϊκούς μέσους όρους.
|
Περισσότερα...
|
B2C e-Commerce: Τι αλλάζει στη νομοθεσία |
Η Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εισάγει νέες ρυθμίσεις στο δίκαιο περί προστασίας των καταναλωτών που αφορούν ουσιαστικά σε κάθε μορφή B2C εμπορικής συναλλαγής (δηλ. τόσο όσες γίνονται σε φυσικά εμπορικά καταστήματα όσο και σε όσες γίνονται μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου). Οι ρυθμίσεις αυτές, όταν εναρμονιστούν, θα ισχύουν οι ίδιες σε όλες τις χώρες της ΕΕ, γεγονός που αυξάνει εντέλει την νομική ασφάλεια των εταιρειών όταν διενεργούν διασυνοριακές συναλλαγές σε χώρες της ΕΕ.
|
Περισσότερα...
|
|
|
|
|