Ο ειδικος στο ηλεκτρονικο καταστημα

κολυμπα στα βαθειά
10 λάθη στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Αξιολόγηση Χρήστη: / 4
ΧείριστοΆριστο 
Τρίτη, 20 Μάρτιος 2012 00:31

Διαβάστε για τα λάθη που βρέθηκαν σε ηλεκτρονικά καταστήματα μετά από μελέτες στη χρήση τους.

Εκατοντάδες μελέτες eye-tracking (παρακολούθηση οφθαλμού κατά την περιήγηση) ανέδειξαν έναν μεγάλο αριθμό κοινών λαθών τα οποία γίνονταν σε πάρα πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα.

1. Προσδιορίστε το πραγματικό κοινό σας

Ένα εύκολο λάθος που οι πιο πολλοί από εμάς έχουμε κάνει, είναι να έχουμε μια αντικειμενική ματιά στο τι αρέσει στους επισκέπτες μας, πράγμα το οποίο είναι λίγο παραπλανητικό. Δεν είναι όλοι οι επισκέπτες μας οικονομικά άνετοι ή σχετικοί με την τεχνολογία, ή ακόμη και με μόρφωση Πανεπιστημίου. Πρέπει να είσαστε σίγουροι ότι το design συμβαδίζει με το κοινό στο οποίο στοχεύετε εάν θέλετε να έχετε ένα επιτυχημένο eshop.

2. Σχεδιάστε ένα design που να ταιριάζει στην ανάλυση των επισκεπτών σας

Όταν σχεδιάζετε την ιστοσελίδα σας, πρέπει να έχετε τον πελάτη στο μυαλό σας. Η καλύτερη ανάλυση είναι η 1024 x 768. Παρόλη την εξέλιξη της ανάλυσης και της τεχνολογίας των οθονών, πρέπει να επιλέξετε μία γενική ανάλυση οθόνης. Δοκιμάστε επίσης 1289 x 768 ή 1280 x 800.

3. Αποφύγετε Πολύπλοκα Super Μενού

Αν και όλα αυτά τα μενού με τις πολλές στήλες και τα εφέ είναι πολύ εντυπωσιακά, μπορούν να εμποδίσουν την άνετη πλοήγηση, πράγμα το οποίο θα εκνευρίσει τον επισκέπτη σας. Κρατήστε την χρήση απλή, θυμηθείτε την ιστοσελίδα την φτιάχνετε για πελάτη σας όχι εσάς. Η τέχνη στο σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι να μπορέσουν οι επισκέπτες να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Λάβετε υπόψιν ότι κακοσχεδιασμένα μενού μπορεί να αγχώσουν τους επισκέπτες σας, και να χαλάσουν την εμπειρία του ηλεκτρονικού Shopping.

4. Φτιάξτε αποτελεσματικές σελίδες Κατηγοριών

Οι σελίδες που βρίσκονται συνήθως στο επόμενο επίπεδο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι οι σελίδες κατηγοριών. Αυτές οι σελίδες πρέπει να περιέχουν εικόνες που θα βοηθήσουν στην αναζήτηση των προϊόντων. Ένας επισκέπτης πρέπει να δει το προϊόν για να δεσμευτεί να το αγοράσει. Οι εικόνες στις σελίδες κατηγοριών θα πρέπει να είναι σε μία ανάλυση  150 x 150 pixels.

Αυτό το επιτυγχάνει καλή ισορροπία μεταξύ των εικόνων που είναι πολύ μεγάλες (και καταλαμβάνουν πολύτιμο χώρο) ή  είναι πολύ μικρές για τους χρήστες, ώστε να αντιληφθούν το περιεχόμενό τους.

5. Μην χρησιμοποιείται  ‘Quick View’ Pop-ups

Μελέτες έδειξαν ότι pop-up Σελίδες που εμφανίζονται κατά την πλοήγηση στις κατηγορίες, σπάνια λαμβάνουν θετική ανταπόκριση από τους επισκέπτες. Ενα ‘Quick look’ pop-up παράθυρο το οποίο εμφανίζεται με rollover, μπορεί να δυσχεραίνει την αγοραστική διαδικασία και να δυσαρεστήσει τους επισκέπτες σας.

Πρέπει να προσφέρετε την δυνατότητα του Zoom με προσοχή. Γενικά η λειτουργία ‘Μεγέθυνση Εικόνας’ δεν προτείνεται για χρήση, αφού σπάνια βοηθάει έναν επισκέπτη στην απόφαση για αγορά. Οι ακίνητες εικόνες είναι γενικά η σίγουρη επιλογή.

6. Μην υποθέσετε ότι όλοι είναι ειδικοί

Μετά από χιλιάδες ώρες παρακολούθησης των ματιών σε ανθρώπους κατά τη χρήση μιας ιστοσελίδας, οι χρήστες δεν κατάλαβαν πραγματικά,  όσο είχε αρχικά υποτεθεί, ανεξάρτητα της εκπαίδευσης/εργασίας τους. Τα ζητήματα για την online χρήση είναι καθολικά και προβληματικά. Βεβαιωθείτε ότι οι καταναλωτές σας περνούν το χρόνο τους αγοράζοντας και όχι προσπαθώντας να ανακαλύψουν πως λειτουργεί το site σας.

7. Ο Χρόνος είναι Υποκειμενικός. Δείξτε πόσος απομένει

Η πάροδος του χρόνου είναι ένα υποκειμενικό συναίσθημα. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος ανασυνθέτει το χρόνο στο παρελθόν. Λαμβάνοντας αυτό υπόψη, η αίσθηση το ότι είναι γρήγορο ένα Site είναι αυτό που κάνει το χρήστη να νομίζει ότι είναι όντως γρήγορο. Εμφανίζοντας την πρόοδο μιας δραστηριότητας, θα κάνει τους χρήστες να αισθάνονται ότι ο χρόνος περνάει πιο γρήγορα.

8. Κρατήστε τους χρήστες σας ευχαριστημένους - Ο Χρόνος περνάει γρήγορα όταν περνάς καλά

Μετά από μια μελέτη που δείχνει ότι απλά κοιτάζοντας ένα χαρούμενο πρόσωπο μας κάνει να αισθανόμαστε ότι ο χρόνος περνάει γρήγορα, και κοιτάζοντας ένα θυμωμένο πρόσωπο μας κάνει να αισθανόμαστε το χρόνο περισσότερο, μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι η ταχύτητα είναι ένα συναίσθημα και ως εκ τούτου, είναι υποκειμενική. Η αίσθηση του χρόνου που περνάει γρήγορα, είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο που θέλετε στην ιστοσελίδα σας. Χρησιμοποιώντας κάθε είδους οπτικά βοηθήματα, όπως μια γραμμή προόδου θα κάνουν τον επισκέπτη να αισθανθεί πιο γρήγορα, όταν για παράδειγμα βρίσκεται στην ολοκλήρωση της παραγγελίας.

9. Αποφύγετε τις διακοπές

Όλοι απεχθάνονται να διακόπτονται, ειδικά όταν υπάρχει ένα χρονικό όριο. Έχοντας μια καθυστέρηση στην ιστοσελίδα σας, θα κάνει τους χρήστες να ματαιώσουν αλλά και να αισθανθούν ότι η διαδικασία διαρκεί περισσότερο χρόνο, για παράδειγμα - χρειάζεται να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στο ταμείο ενός δικτυακού τόπου. Αυτή είναι μια επώδυνη διαδικασία και μπορεί να οδηγήσει ακόμη και τους πελάτες μακριά από την ιστοσελίδα σας. Αφαίρεση της υποχρεωτικής εγγραφής και αντικατάσταση με σύνδεση ως επισκέπτη, θα αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις σας.

10.  TMI – Πάρα πολλές πληροφορίες

Στους περισσότερους χρήστες, δε θα αρέσει το γεγονός ότι η ιστοσελίδα σας περιέχει πάρα πολλές πληροφορίες - Δεν έχουν όλοι το χρόνο ή την υπομονή για να καθίσουν και να διαβάσουν ολόκληρο το δικτυακό τόπο σας. Κρατήστε απλές, σημαντικές πληροφορίες και σχετικές με αυτό που πουλάτε.

 

Skroutz xml για CS-Cart

Αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή, το xml για Cs-Cart και μπείτε στο Skroutz.gr και στο BestPrice.gr 

Ειδικά φτιαγμένο για Cs-cart συμβατό και με τα 2 Site με αλλα προϊόντα στο κάθε ένα1

Μόνο 55 ευρώ + ΦΠΑ!

eShop στο Facebook

Και τώρα κατάστημα μέσα στο Facebook. Δείτε τη λύση μας με Cs-Cart, στημένη σε Facebook.

Ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook.

Με 150€ + ΦΠΑ!

Greeklish στο Url

Μία βελτίωση στον Κώδικα του Cs-Cart (σε όλες τις εκδόσεις) όπου πλεον είναι δυνατό να δημιουργούνται greeklish στην διεύθυνση url από τον τιτλο του προϊόντος αυτόματα!!

Όχι πια Seo url με το χέρι!

Αξία 25€ + ΦΠΑ.

CS-Cart template design

Αν θέλετε μόνο τη δημιουργία ενός δικού σας template για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα cs-cart, τότε μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία Cs-Cart template design.

Μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε

Από 350€ + ΦΠΑ

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους, κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Μάθετε περισσότερα εδώ.

continue