Ο ειδικος στο ηλεκτρονικο καταστημα

κολυμπα στα βαθειά
Τι είναι το Cross-Selling?
Αξιολόγηση Χρήστη: / 11
ΧείριστοΆριστο 
Πέμπτη, 01 Μάρτιος 2012 07:55

Με το cross-selling προσπαθούμε να επιτύχουμε το ίδιο αλλά με διαφορετικό τρόπο. Στην προκειμένη περίπτωση η αξία της παραγγελίας αυξάνεται πουλώντας περισσότερα και συνήθως διαφορετικά προϊόντα.

Η επιτυχία και των δύο στρατηγικών βασίζεται στην ικανοποίηση του πελάτη. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να αισθάνεται ικανοποιημένος και «κερδισμένος» με την αγορά του.



Χαρακτηριστικό παράδειγμα cross-selling είναι όταν μπαίνουμε σε κατάστημα ρούχων για να αγοράσουμε ένα πουκάμισο και μια επιδέξια πωλητής μας «πείθει» προτείνοντας μας με έξυπνο και διακριτικό τρόπο ν’ αγοράσουμε επιπρόσθετα γραβάτα και μανικετόκουμπα. Σε άλλες περιπτώσεις φεύγουμε έχοντας αγοράσει δύο πουκάμισα με ένα ποσοστό έκπτωσης στην τελική τιμή. Το cross selling είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό σε περιόδους οικονομικής κρίσης, καθώς οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα για ένα τύπο προϊόντος ή υπηρεσίας, αλλά δεν θα απέκλειαν το ενδεχόμενο να ξόδευαν περισσότερο αγοράζοντας επιπρόσθετα και άλλα αγαθά ή υπηρεσίες συνοδευτικού ή συμπληρωματικού χαρακτήρα, αν αυτό συνεπάγετε κάποιο πρόσθετο όφελος (π.χ. μια μικρή έκπτωση).

Το cross-selling στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα δεν διαφέρει σε τίποτα από το cross-selling που εφαρμόζει ένας πωλητής σ’ ένα εμπορικό κέντρο με μόνη διαφορά την παρουσία του. Στην περίπτωση του online shopping θα πρέπει το σύστημα e-commerce να εφαρμόσει το cross-selling στη θέση του πωλητή.

Οι βασικοί παράγοντες της επιτυχίας του cross-selling σε συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το πώς και το πότε;

Πώς να εφαρμόζετε το cross-selling στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Οι μέθοδοι online cross-selling είναι πολλοί και παρόμοιοι με αυτούς που χρησιμοποιούμε στο up-selling. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι τακτικές cross-selling που θα εφαρμόσετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα καθορίζονται και περιορίζονται από τις δυνατότητες του e-commerce λογισμικού που θα χρησιμοποιήσετε. Ενδεικτικά αναφέρουμε :

  • Αξεσουάρ (accessories)
  • Σχετιζόμενα προϊόντα
  • Εκπτώσεις στην τελική τιμή για αγορά περισσότερων του ενός προϊόντων του ίδιου ή διαφορετικού είδους (π.χ. «buy one Χ get one Υ/Χ free» )
  • Εκπτώσεις ή δωρεάν μεταφορικά για αγορές αξίας ίσης ή μεγαλύτερης ενός ποσού
  • Το τι «δουλεύει» καλύτερα εξαρτάται από το είδος των προϊόντων και τις προτιμήσεις των πελατών σας. Χρησιμοποιώντας έξυπνα τα στοιχεία που έχετε για τους πελάτες σας μπορείτε να κάνετε πιο αποτελεσματικές και χρήσιμες cross sell προτάσεις βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία των πελατών σας.


Πότε εφαρμόζετε το cross-selling;

Το καλύτερο σημείο για cross-sell είναι η σελίδα περιγραφής του προϊόντος.


Το καλάθι των αγορών (shopping cart) είναι ένα εναλλακτικό σημείο για cross-selling αλλά θα πρέπει πάντα να χρησιμοποιείται διακριτικά χωρίς να «παρενοχλεί» τον πελάτη σας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης των αγορών του.


Το μυστικό για αποτελεσματικό cross selling είναι η κατανόηση των αναγκών των πελατών σας. Αυτό επιτυγχάνεται εφόσον το ecommerce σύστημα (eshop software) συλλέγει και χρησιμοποιεί κατάλληλα τα στοιχεία των πελατών και των επισκεπτών του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Ο στόχος είναι να ολοκληρώσουν οι πελάτες σας τις αγορές τους, ικανοποιημένοι για τις επιλογές τους.

 

Skroutz xml για CS-Cart

Αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή, το xml για Cs-Cart και μπείτε στο Skroutz.gr και στο BestPrice.gr 

Ειδικά φτιαγμένο για Cs-cart συμβατό και με τα 2 Site με αλλα προϊόντα στο κάθε ένα1

Μόνο 55 ευρώ + ΦΠΑ!

eShop στο Facebook

Και τώρα κατάστημα μέσα στο Facebook. Δείτε τη λύση μας με Cs-Cart, στημένη σε Facebook.

Ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στο Facebook.

Με 150€ + ΦΠΑ!

Greeklish στο Url

Μία βελτίωση στον Κώδικα του Cs-Cart (σε όλες τις εκδόσεις) όπου πλεον είναι δυνατό να δημιουργούνται greeklish στην διεύθυνση url από τον τιτλο του προϊόντος αυτόματα!!

Όχι πια Seo url με το χέρι!

Αξία 25€ + ΦΠΑ.

CS-Cart template design

Αν θέλετε μόνο τη δημιουργία ενός δικού σας template για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα cs-cart, τότε μπορείτε να αγοράσετε την υπηρεσία Cs-Cart template design.

Μάθετε πως μπορείτε να το αποκτήσετε

Από 350€ + ΦΠΑ

 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.

Στο site μας χρησιμοποιούμε Cookies για στατιστικούς λόγους, κανένα προσωπικό στοιχείο δεν συλλέγεται ή αποθηκεύεται. Μάθετε περισσότερα εδώ.

continue